یافته های یک دانش آموز چمرانی

جایی برای بیان و ارائه خاطرات، دست سازه ها، یافته ها و ایده های یک چمرانی

یافته های یک دانش آموز چمرانی

جایی برای بیان و ارائه خاطرات، دست سازه ها، یافته ها و ایده های یک چمرانی

ما در مدرسه چمران (حمزه دوران) در طول سال پروژه های داریم در مورد شهرسازی، نویسندگی، کسب و کار، تولید اسباب بازی
گاهی در اردو ها و سفرها کشف هایی می کنیم و انها را در کتاب همه چیز می نویسیم
گاهی به روش شش کلاه تفکر گفتگو می کنیم و ایده ها و طرح هایی به ذهنمان می رسد

بازارچه‌ی خانه‌ی ایرانی

يكشنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۹، ۰۹:۴۲ ب.ظ

سلام من یک سری محصول درست کردم که اسباب بازی هستند 

اسم این اسباب بازی ها 

۱_ببرو پلنگ 

۲_ منچ فضایی 

۳_شلیک انگشتی 

۴_اشغال سرزمین که شامل ۲بازی است 

از شما دعوت می کنم که در بازارچه شرکت کنید و بازی های من را بخرید . من حتی جعبه های آن را هم خودم درست کردم .

یک خبر خوب اگر از محصولات من خرید کنید یک کارت ۵٪ تخفیف خرید از خانه ی ایرانی هم هدیه می گیرید 

  • محمدحسن فضلی

نظرات  (۲)

سلام. چه‌عالی! لطفا کمی بیش‌تر درباره‌ی بازارچه، زمان و مکانش

اطلاعات می‌دهید؟

سلام. منتظر مطالب خوبت هستیم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی